تاریخ انتشار: پنجشنبه 1400/10/30 - 15:20
کد خبر: 421622

خرید ملک در یونان | اخذ اقامت از طریق خرید ملک در یونان با ویزاپلاس

برای آگاهی از وضعیت ملک و نحوه سرمایه گذاری بهتر است که نحوه خرید و اقدامات لازم از طریق یک کارشناس مجرب یا وکیل محلی پیگیری شود. استعلام ملک در یونان و اقدامات قانونی مربوط به آن شامل تحقیقات قانونی و حقوقی است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، از آنجایی که امروزه تعداد افرادی که قصد مهاجرت دارند افزایش یافته است، ویزا پلاس با کمک افراد متخصص و تیمی حرفه ای تشکیل شده است تا بتواند به شما عزیزان در این زمینه کمکی کند. اخذ اقامت یونان از راه های مختلفی قابل صورت گرفتن است و یکی از این راه ها خرید ملک در یونان است. اخذ اقامت از طریق خرید ملک در یونان با ویزا پلاس امری بسیار راحت است و به سادگی می توانید ملکی را در یونان خریداری کنید و پس از آن مشمول اقامت دائمی در کشور یونان شوید.

خرید ملک در یونان توسط شهروندان غیر اتحادیه اروپا از مهم ترین روش های سرمایه  گذاری این کشور محسوب می شود. مردم یونان نسبت به دیگر کشورهای اروپایی خونگرم تر هستند و همین موضوع باعث شده است که این کشور برای اقامت به گزینه مناسبی تبدیل شود. فرآیند سرمایه گذاری با خرید ملک در این کشور بدون دردسرهای اضافی انجام می شود. داشتن آب و هوای مطلوب و پایین بودن هزینه های زندگی در یونان، داشتن موقعیت جغرافیایی مناسب، توریست پذیری و... از جمله عواملی است که موجب می شود افراد زیادی به سرمایه گذاری در یونان از طریق خرید ملک اقدام نمایند و حتی اقامت این کشور را کسب کنند.

کشور یونان در دهه اخیر برای جذب سرمایه گذار، قانونی مبنی بر دادن اقامت به سرمایه گذاران و خریداران ملک تصویب نموده است. این قانون در سال 2013 به تصویب رسیده است و براساس آن شهروندان غیر اروپایی با خرید ملکی با ارزش 250000 یورو در یونان، می توانند اقامت این کشور را کسب کنند.

خرید ملک در یونان | اخذ اقامت از طریق خرید ملک در یونان با ویزاپلاس

پس از خرید ملک در یونان چه نوع اقامتی برای فرد صادر می شود؟

خوشبختانه اخذ اقامت دائم در کشور یونان دشوار نیست و بعد از چند سال در صورت رعایت اصولی که از قبل مشخص است برای فرد صادر می شود. در ابتدای امر زمانی که ملکی حداقل به مبلغ 250000 یورو خریداری شود، این کشور به خریدار کارت اقامت موقت یکساله اروپا یا همان TRP داده می شود. بعد از گذشت پنج سال اگر فرد ملک خریداری شده را نفروخته باشد و در صورت نداشتن سابقه کیفری در این پنج سال می تواند اقامت دائم PR بگیرد.

برای آگاهی از وضعیت ملک و نحوه سرمایه گذاری بهتر است که نحوه خرید و اقدامات لازم از طریق یک کارشناس مجرب یا وکیل محلی پیگیری شود. استعلام ملک در یونان و اقدامات قانونی مربوط به آن شامل تحقیقات قانونی و حقوقی است. قبل از خرید ملک باید مشخص شود که آن ملک شامل وام، بدهی و یا دیگر مواردی که منع قانونی دارند نباشد. این موارد با مشاوره و راهنمایی از وکلا و کارشناسان مربوطه برای این انجام می شود که ملک خریداری شده، دارای منع قانونی نباشد. موسسه مهاجرتی حرفه ای ویزا پلاس با مشاوره امور مهاجرتی به افرادی که قصد مهاجرت، اقامت و یا سرمایه گذاری در کشورهای دیگر را دارند کمک می کند، تا به صورت حرفه ای و قانونی به اهداف خود دست یابند.

مواردی که در خرید ملک توسط وکلای مجرب برای خرید ملک صورت می گیرد عبارتند از:

  • بررسی وضعیت ملک و اطلاع از محدودیت های قانونی
  • توافق بر سر قیمت ملک
  • تنظیم قرارداد برای خرید ملک
  • اخذ کد مالیاتی و افتتاح حساب
  • عقد قرارداد
  • ثبت سیستمی معامله

خرید ملک در یونان | اخذ اقامت از طریق خرید ملک در یونان با ویزاپلاس

خرید ملک در یونان چه محدودیت هایی دارد؟

اگر قصد خرید ملک در کشور یونان را دارید باید محدودیت ها و ممنوعیت های مربوط به خرید ملک را در نظر بگیرید.

  • تملک در مناطق جنگلی براساس قوانین مربوط به کشور یونان ممنوع است و افراد حق معاملات این اراضی را ندارند.
  • مناطق مرزی برای خرید و فروش دارای قوانین و پیش نیازهای مخصوصی است. افرادی که قصد خرید ملک از مناطق مرزی را دارند باید مجوزهای لازم جهت خرید را از طریق وکیل اخذ نمایند.
  • اگر ملک خریداری شده در منطقه شهری واقع نباشد، باید ظرفیت های فضای شهری و محدودیت های مربوط به آن در نظر گرفته شود.
  • تملک در مناطق تاریخی و باستانی با توجه به قوانین کشور یونان بررسی می شود و اغلب دارای محدودیت در خرید و فروش ملک است.
  • تملک املاک و مستغلات در مناطق طبیعی و حفاظت شده در کشور یونان ممنوع است.

توصیه به افرادی که قصد دارند در یونان به خرید ملک اقدام نمایند این است که قبل از اقدام، اطلاعات کامل و جامعی از شرایط موجود و قوانین مربوط به خرید ملک در این کشور را از ویزا پلاس کسب کنند.

خرید ملک در یونان | اخذ اقامت از طریق خرید ملک در یونان با ویزاپلاس

برای خرید ملک در یونان و یا دریافت ویزا از طریق تمکن مالی یونان افراد باید با زبان یونانی، قوانین و ممنوعیت های خرید و فروش ملک، قوانین شهرداری و سایر ادارات مربوطه، افتتاح حساب، انتقال سرمایه و... آگاهی کامل داشته باشند. برای موفقیت در این امر می توان از مشاوره و خدمات تخصصی موسسه مهاجرتی ویزا پلاس استفاده کرد. این موسسه با آگاهی از تمامی قوانین می تواند شما را به مسیر درستی هدایت کند و در طی این مسیر همراه شما باشد و شما را به اهدافتان برساند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
معمار فلسطین نوین
حدیث چشمان یحیی
پروژه تاریخی ۷ اکتبر
اعلام رای انضباطی علیرضا بیرانوند در مورد پرسپولیس
نمایشنامه قهرمان آزادی فلسطین
امضای تفاهم‌نامه دانشگاه علامه‌ و انستیتو ریاست‌جمهوری در روسیه
قهرمانی تیم کاراته بانوان دانشگاه آزاد اسلامی در لیگ کاتای ایران
مدافع پرسپولیس به کمیته اخلاق احضار شد
حمله مجدد رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت
"دانشجومعلمان ۹۱ و ۹۲" در انتظار کارت پایان خدمت
افتتاح مجتمع جدید دانشگاه بین المللی اهل بیت (ع) در قم
آیت‌الله جوادی آملی: صهیونیست با اصل اسلام مخالف است
پزشکیان سه‌شنبه راهی روسیه می‌شود
اسلامی شهادت یحیی السنوار را تسلیت گفت
تاکید اردوغان بر گسترش روابط با ایران
ظریف: نباید منتظر دستور از تهران باشیم ؛ دستور از مردم می‌رسد
پیراهن قرن؛ امضای مسی تاریخی شد
خبری که سنوار به مادرش داد
نخستین زن فرماندار در کردستان منصوب شد
جانور منقرض شده به طبیعت بازگشت!
تهران سرد می شود
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top